Wspaniały tydzień w Walii: zamki, słońce i czekoladowe krówki…

Brak połączenia internetowego lub sygnału telefonicznego ani chęci korzystania z nich: Sprawdź.
Zapierające dech w piersiach widoki z wynajętego 300 -letniego domku z widokiem na rzekę Llanangollen, zamek pozostałości i toczące się wzgórza: sprawdź. Argh Walia, myślę, że cię kocham.

Tydzień błogości relaksacji wędrującego zamki z małym dzieckiem w podziwach mężczyzn ubranych jak rycerze („prawdziwy Mike The Knight, Mama”), herbatę kremową Copius, przejażdżki pociągiem parowym, rzeki idzie rzeki łaskotałem nasze policzki. Niebiański.

Nie jestem pewien, czy mieliśmy bardziej zachwycającą przerwę w Wielkiej Brytanii.

Oliver był w swoim żywiole, ciesząc się słońcem, biegnąc przez jasnozielone pola, odkrywając zamki, tworząc nowych kumpli i zbierając kwiaty.

Jedzenie również było spektakularne.

Papa G zrobił paellę, gdy jadliśmy na Al Fresco na naszym domku, a domowy tiramisu został wyrzucony w rezygnacji.

Wakacje z dziadkami oznaczały Piotra i mogliśmy uciec na mroczne wieczorne spacery, nie alkoholowe piwo z widokiem na wodospady i ciepłe walijskie krówki.

Aby to wszystko zakończyć, wzięliśmy barkę narysowaną konną wzdłuż kanału i machaliśmy pożegnaniem do Walii z obietnicą powrotu w przyszłym roku, z dwojgiem niemowląt w ramionach…

Nie mogę się doczekać!

Fotografie (c) Peter Broadbent.

Kup moją bestsellerową książkę w miękkiej oprawie lub audio

Moja debiutancka książka to mój przewodnik po przetrwaniu i kwitnącej w pracy i w domu oraz oferuje wgląd w tworzenie cyfrowej firmy lub powrót do pracy z pewnością.

Mumboss: The Handal Mum’s Guide to Surviving and Comving At Work and At Home (2nd Edition UK)

Dostępne na Amazon lub słyszalne

Pracująca mama: Twój przewodnik po przetrwaniu i kwitnące w pracy i w domu (wydanie USA/Kanada)

Dostępne 8 września 2020 r. Zamów teraz na Amazon

Jak to, co przeczytałeś? Więc dlaczego nie śledzić Vicki na Facebooku, Twitterze, YouTube, Pinterest i Instagramie

Nigdy nie przegap postu!

Subskrybuj do uczciwości do mojego cotygodniowego biuletynu e -mail, w którym udostępniam moje nowe posty na blogu, porady blogowe, zaproszenia na wydarzenia, konkursy i wiadomości o mojej nowej książce. Nigdy nie udostępniam twoich danych osobowych stronom trzecim.